loading...

بیتااینوست گروپ

بازدید : 34
چهارشنبه 1 تير 1401 زمان : 9:12

خرید ملک در آلانیا و فروش خانه و آپارتمان در آلانیا به بهترین شکل توسط تیم بیتا اینوست تحقق پیدا میکند.املاک در آلانیا و خرید ملک در آلانیا با توجه به مناطق مختلف در قیمت هایی متفاوت دارد ولی نکته یکسانی که در هر خرید آپارتمان در آلانیا برای تمامی افراد یکسان است، سرمایه گذاری در آلانیا عالی است.

مناطق مختلف آلانیا هر کدام به نوعی یک نقطه پر رنگ برای خرید ملک در آلانیا دارد. وجود آپارتمان های لوکس و نوساز و در عین حال با قیمت مناسب افراد بسیاری را به خرید آپارتمان در آلانیا کشانده است.
بزرگ ترین مزیت خرید ملک در آلانیا این است که شما با خرید آپارتمان در آلانیا به امکان گرفتن اقامت کشور ترکیه را پیدا خواهید کرد.

با توجه به پیشرفت روز افزون ساختار شهری آلانیا و موقعیت رو به رشد آن در دهه اخیر، شرایط مختلف اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و تاریخی و همچنین عوامل مدیریتی تاثیر به سزایی روی هزینه ها و قیمت در آلانیا گذاشته است به طوری که قیمت خرید آپارتمان در آلانیای ترکیه نسبت به بقیه مناطق ترکیه کمتر می باشد، در نتیجه برای خرید آپارتمان ارزان در آلانیا قیمت می توان این شهر را انتخاب نمود.

وجود قیمت پایین برای خرید ملک در آلانیا و سرمایه گذاری املاک در آلانیا تنوع در آپارتمان ها ، وجود آپارتمان های لوکس و مدرن و با معماری به روز باعث شده سرمایه گذارانی که علاقمند به خرید آپارتمان ارزان قیمت در آلانیا هستند بتوانند به راحتی آپارتمان مورد سلیقه خود را پیدا کرده و انتخاب نمایند. هزینه های زندگی کمتر، وجود هتل های ارزان قیمت و در عین حال مدرن و مجلل و شیک، هزینه های درمان پایین و بیمارستان های خصوصی با امکانات کامل و با قیمت مناسب، باعث جذب افراد بیشتر برای ماندن و سرمایه گذاری و خرید خانه در آلانیا شده.

خرید ملک در آلانیا به صورت نقدی و اقساطی خرید ملک در آلانیا به صورت نقدی و اقساطی

این شهر با بیش از 300 روز آفتابی در طول سال و مناظر دیدنی و قلعه ای که قدمت آن به قرن 12 میلادی می رسد، به لطف طبعیت بکرو آب و هوای لذت بخش درصد زیادی از گردشگران ترکیه را به خود جذب می کند. به ویژه پس از احداث فرودگاه جدید در منطقه قاضی پاشا که مشکل تردد و مسیر طولانی به آلانیا را حل کرده است .

امروزه خرید و فروش املاک و سرمایه گذاری در آلانیا افزایش یافته و این شهر به طور مداوم رو به رشد است که انتظار می رود با ادامه این روند به یکی از شهرهای بزرگ و توریستی ترکیه مانند آنتالیا تبدیل شود.
روی هم رفته قیمت ملک در آلانیا نسبت به سایر شهرهای ترکیه مناسب تر است، خصوصا در مجتمع های مسکونی که با هدف گذران تعطیلات و زندگی روزمره با امکانات اقامتی و تفریحی عالی ساخته شده اند. و در اطراف آنها مراکز آموزشی با کیفیت، بیمارستان و مراکز خرید وجود دارد.
دید دریا و جنگل عمدتا تعیین کننده قیمت آپارتمان در آلانیا است اما در آلانیا این ویژگی بدون آنکه بر روی قیمت تاثیری داشته باشد تقریبا در تمام آپارتمان ها به چشم می خورد. اکثر آپارتمانها و ویلاهای فروشی موجود در آلانیا به امکاناتی نظیر استخر شنا، باشگاه ورزشی و زمین بازی کودکان مجهز هستند.

املاک در آلانیا املاک در آلانیا

خرید آپارتمان در آلانیای ترکیه به صورت مبله و خرید ملک در آلانیا بدون اشیاء امکان پذیر است.
دلیل متمایز بودن آلانیا نسبت به دیگر شهرهای ترکیه، واقع شدن آپارتمان شما در شعاع 10 کیلومتری از ساحل، کوه، رود و مرکز شهر است. همچنین فاصله شما تا فرودگاه بین المللی قاضی پاشا فقط 30 کیلومتر است. در فصل تابستان، می توانید از آفتاب گرفتن در ساحل و در زمستان 20 کیلومتر آن طرف تر از شهر از اسکی کردن بر روی برفها لذت ببرید

خرید ملک در آلانیا ترکیه واقع در سواحل زیبای مدیترانه مقصدی برای تعداد فراوانی از سرمایه گذاران ملکی دنیا می باشد، ملیت های انگلیس، روس، اروپا و خاورمیانه در آلانیا خانه دارند و برخی ملک خود را اجاره داده و یا اقامت دائم در این منطقه دارند. خریداری ملک آلانیا سابقه طولانی داشته و طبق آمار از سال 2015 تا 2017 بیش از 36 هزار خانه نو و پیش فروش در آلانیا معامله شده است. برخی از مالکان ترک و برخی دیگر خارجیانی هستند که در آلانیا ملک خریداری نموده اند.خرید ملک در آلانیا سابقه و آمار بسیار خوبی دارد که شامل انواع خانه های باغدار، آپارتمان و ویلا، خانه های لوکس با استخر، پنت هاوس و دوبلکس می باشد. با وجود فرودگاه Gazipasa آلانیا تبدیل به مقصد گردشگری و هم بازار سرمایه گذاری ملکی شده.

در دهه اخیر بازار خرید و فروش ملک در آلانیا در کل ترکیه مطرح بوده که البته از زیرساخت ها و جاده های ارتباطی خوبی هم برخوردار است. آلانیا متعلق به شهر آنتالیا است که در 134 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده و با شبکه حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی دسترسی آسانی به دیگر شهرهای ترکیه و دیگر کشورها دارد.

در آلانیا می توان انواع ملک مسکونی، تجاری، زمین، دفتر کار در اندازه و متراژهای گوناگون خریداری نمود که همگی دارای استانداردهای بالایی هستند که البته باید گفت آلانیا در تابستان و پاییز همواره توریست و مسافر دارد علاوه بر آن خریداری انواع ملک در آلانیا چنانچه با رعایت نکات حقوقی خرید ملک و سرمایه گذاری خارجی باشد می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

انواع آپارتمان در آلانیا

این آپارتمان‌ها در شکل‌های متنوعی به صاحبان آینده‌شان عرضه می‌شود، خانه‌های استودیو در متراژهای مختلف با حداقل فضا که فرصتی برای نمایش یک طراحی عالی را فراهم می‌کند. آپارتمان‌های یک‌خوابه با آشپزخانه، اتاق نشیمن، حمام و یک اتاق‌خواب با متراژی در حدود 50 تا 60 مترمربع. علاوه بر این موارد می‌تواند شامل یک بالکن نیز باشند.

آپارتمان‌های دوخوابه که متراژی در حدود 80 تا 120 مترمربع دارند. آن‌ها در مجتمع‌هایی واقع شده‌اند که ساکنانش دسترسی به استخر مشترک، فضایی برای استراحت و اسپا دارند. مساحت آپارتمان‌های سه‌خوابه از 100 تا 220 مترمربع متغیر است.

خانه‌های دوبلکس، آپارتمان‌های دوطبقه‌ای است که بیشتر برای خانواده‌های بزرگ مناسب است. این نوع آپارتمان‌ها دارای فضایی بزرگ شامل اتاق‌های نشیمن، آشپزخانه، بالکن و تراس هستند. هنگام برنامه‌ریزی برای خرید املاک و مستغلات در یک شهر ساحلی، شما نه‌تنها باید بر بودجه و خواسته‌های خود اهمیت بدهید، بلکه باید به ناحیه‌ای که آن خانه در آن واقع شده نیز توجه کنید.

لازم به ذکر است که سرمایه گذاری و املاک در آلانیا آشنایی لازم میخواهد که مشاورین بیتا اینوست در اختیار شما قرار میدهند.

خرید ملک در محله های مختلف آلانیا

هر یک از مناطق و محله های آلانیا، در نوع خود جالب‌ توجه بوده و به شما امکان انتخاب بهترین‌ها را با در نظر گرفتن شرایطتان می‌دهد. املاک و مستغلات در محموتلار به شکلی خاص حائز اهمیت هستند؛ درواقع مزیت این منطقه در این موضوع نهفته است که ارتفاع ساختمان‌ها در اینجا محدودیتی ندارد؛

به‌طوری‌که خرید آپارتمان موردنظر شما هم به شکل خانه‌ای کوچک و هم در آسمان‌خراشی مدرن امکان‌پذیر است. مناظر زیبای کوهستانی، سکوت، سواحل مناسب و تعدد مکان‌های تفریحی از عواملی هستند که در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یک ملک در شهری ساحلی می‌توانند تعیین‌کننده باشند.

برای کسانی که مایل به خرید آپارتمان در مرکز آلانیا هستند، آشنایی با منطقه‌ی داملاتاش (Damlatas) امری اجتناب‌پذیر است. خرید ملک در این منطقه، فرصتی عالی برای لذت بردن توأم از تمام مزایای بخش مرکزی شهر و ماندن در کنار طبیعت را فراهم می‌آورد.

سرمایه گذاران بومی و خارجی یک دلیل ساده برای تمایل به سرمایه گذاری در آلانیا و املاک در آلانیا دارند: این شهر آماده تبدیل شدن به یک دارایی بزرگ در ترکیه است.

خرید ملک در محله های مختلف آلانیاخرید ملک در محله های مختلف آلانیا

مزایای زندگی در آلانیا

شهر آلانیا در امتداد ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است. کوههای توروس از این منطقه همچون محافظی با بافت منحصر به فرد خود ، آب و هوای این منطقه خاص و لذت بخش می نماید. خورشید 330 روز در سال بر سواحل زیبا و تمیز مدیترانه میدرخشد و این نیز یکی از دلایل اصلی مهاجرت و یا انتخاب آلانیا به عنوان مقصد تعطیلات توسط گرشگران خارجی است. اما موارد یاد شده تنها دلیل انتخاب آلانیا بعنوان مقصد مهاجرت و یا محل زندگی نیست، پس چه چیز دیگری میتواند سبب مهاجرت به این شهر گردد؟

آلانیا یک شهر پر جنب و جوش

اگرچه این شهر یک استراحتگاه است ، اما زندگی پر جنب و جوش آن با پایان فصل پایان نمی یابد. در زمستان ، تمام مغازه ها ، کافه ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها و همه چیزهایی که زندگی ما را راحت تر می کنند باز هستند. به همین دلیل بسیاری از مردم آپارتمان و ویلا را در آلانیا نه فقط برای تعطیلات بلکه برای مهاجرت به این شهر نیز خریداری می کنند.

چند زبانه بودن مردم آلانیا

لازم نیست نگران مشکل زبان در این منطقه باشید. مردم محلی چند زبانه واقعی هستند. آنها به انگلیسی ، آلمانی ، هلندی ، فارسی ، روسی و سایر زبانها صحبت می کنند. و حتی اگر با فردی محلی روبرو شوید که به هیچ زبان خارجی صحبت نمی کند ، که بسیار نادر است ، کسی را پیدا می کند که می تواند به شما کمک کند.

آلانیا یک شهر در حال توسعه

شهر به طور مداوم در حال توسعه است: پارک های جدید ساخته می شود ، مدارس و بیمارستان ها افتتاح می گردد ، سواحل در حال بهبود است و غیره. شهردار شهر ، مانند همه ساکنان دیگر شهر ، به آلانیا توجه زیادی دارد و از آن مراقبت می کند. در سال 2018 ، او لقب بهترین شهردار ترکیه از آن خود کرد.
این منطقه بسیار با محیط زیست سازگار است. هیچ صنایع بزرگ مضری در مجاورت آن وجود ندارد. فقط دریا، مزارع موز، رودخانه ها، کوه و جنگل های درخت کاج با شکوه وجود دارد.

هزینه کم زندگی در آلانیا

مزیت دیگر هزینه نسبتاً کم زندگی در آلانیا است. همیشه سبزیجات و میوه های تازه ارزان تر از اکثر کشورهای اروپایی هستند. هزینه خرید املاک پایین و همچنین خدمات مختلف کاملا مقرون به صرفه است.
برای بسیاری از مردم ، آلانیا مکانی رویایی است که به عنوان مقصدی برای تعطیلات و همچنین مکانی برای زندگی مناسب است.

بازار املاک در آلانیا و مستغلات: خرید ملک در دست ساخت

اگر پروژه ای در حال ساخت باشد ، می توانید حتی در خرید آپارتمان و عقد قرارداد نیز پول بیشتری پس انداز کنید. اینگونه معاملات در بین خریداران بسیار مورد استقبال قراردارد، زیرا واقعاً سودآور هستند. کسانی که قصد خرید ملک در یک پروژه در حال انجام را دارند باید بدانند که:

پروژه های ناتمام یا معلق در بازار ساخت و ساز در آلانیا بسیار نادر است. اگر شرکت سازنده مناسب را انتخاب کنید ، از چنین مشکلاتی جلوگیری می کنید. با انتخاب بیتا اینوست، اطمینان حاصل خواهید كرد كه املاک شما طبق برنامه ارائه شده و به موقع به شما تحویل خواهد شد.
بیتا اینوست به شما کمک می کند گزینه ای را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با نیاز ها و بودجه شما باشد و شفافیت قانونی یک معامله را برای شما تضمین کند.
با خرید ملک در دست ساخت ، یک طرح اقساط ویژه برای دوره ساخت به شما پیشنهاد میشود.
با کمک مشاورین بیتا اینوست آلانیا می توانید مطمئن باشید که خرید ملک در حال ساخت در ترکیه روان و سریع پیش خواهد رفت. علاوه بر این ، شما میتوانید تا 30 درصد در خرید ملک پس انداز کنید.

بازار املاک در آلانیا و مستغلات: خرید ملک در دست ساختبازار املاک در آلانیا و مستغلات: خرید ملک در دست ساخت

خرید ملک در آلانیا

خرید یک آپارتمان در آلانیا، خانه ساحلی یا هر نوع ملکی در آلانیا، سرمایه‌گذاری‌ای سودآوری به‌حساب می‌آید.

از این املاک می‌توان به‌عنوان یک خانه دائمی یا خانه‌ای برای گذراندن تعطیلات و همچنین اجاره دادن به کسانی که برای استراحت به مناطق معروف ترکیه می‌آیند استفاده کرد.

املاک ارزان‌قیمت ارائه‌شده توسط شرکت‌های ساخت‌وساز در شهر، شامل پروژه‌های تجاری و مسکونی در ابعاد و طرح‌های مختلف است.

دفاتر اداری و مغازه‌ها امکان تجارت و بیزینس را برای شما فراهم می‌آورند. استانداردهای کیفیتی بالا و ویژگی‌های مدرن، الزامات اصلی طراحی ساختمان‌ها را تشکیل می‌دهند.

خرید زمین در آلانیا

خرید زمین در آلانیا یک سرمایه گذاری کاملا مطمئن بشمار می‌آید. ارزش زمین در ترکیه رشد بالایی دارد و پول شما نه تنها بی ارزش نخواهد بود بلکه سود بسیار قابل توجهی را در صورت فروش برای شما در آینده به دنبال خواهد داشت.

مشاوران ما در موارد مربوط به خرید آپارتمان در آلانیا ، خرید ملک در آلانیا ، خرید خانه ارزان در آلانیا ، آپارتمان فروشی ارزان در آلانیا و املاک در آلانیا شما را یاری خواهند داد

خرید ملک در آلانیا و فروش خانه و آپارتمان در آلانیا به بهترین شکل توسط تیم بیتا اینوست تحقق پیدا میکند.املاک در آلانیا و خرید ملک در آلانیا با توجه به مناطق مختلف در قیمت هایی متفاوت دارد ولی نکته یکسانی که در هر خرید آپارتمان در آلانیا برای تمامی افراد یکسان است، سرمایه گذاری در آلانیا عالی است.

مناطق مختلف آلانیا هر کدام به نوعی یک نقطه پر رنگ برای خرید ملک در آلانیا دارد. وجود آپارتمان های لوکس و نوساز و در عین حال با قیمت مناسب افراد بسیاری را به خرید آپارتمان در آلانیا کشانده است.
بزرگ ترین مزیت خرید ملک در آلانیا این است که شما با خرید آپارتمان در آلانیا به امکان گرفتن اقامت کشور ترکیه را پیدا خواهید کرد.

با توجه به پیشرفت روز افزون ساختار شهری آلانیا و موقعیت رو به رشد آن در دهه اخیر، شرایط مختلف اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و تاریخی و همچنین عوامل مدیریتی تاثیر به سزایی روی هزینه ها و قیمت در آلانیا گذاشته است به طوری که قیمت خرید آپارتمان در آلانیای ترکیه نسبت به بقیه مناطق ترکیه کمتر می باشد، در نتیجه برای خرید آپارتمان ارزان در آلانیا قیمت می توان این شهر را انتخاب نمود.

وجود قیمت پایین برای خرید ملک در آلانیا و سرمایه گذاری املاک در آلانیا تنوع در آپارتمان ها ، وجود آپارتمان های لوکس و مدرن و با معماری به روز باعث شده سرمایه گذارانی که علاقمند به خرید آپارتمان ارزان قیمت در آلانیا هستند بتوانند به راحتی آپارتمان مورد سلیقه خود را پیدا کرده و انتخاب نمایند. هزینه های زندگی کمتر، وجود هتل های ارزان قیمت و در عین حال مدرن و مجلل و شیک، هزینه های درمان پایین و بیمارستان های خصوصی با امکانات کامل و با قیمت مناسب، باعث جذب افراد بیشتر برای ماندن و سرمایه گذاری و خرید خانه در آلانیا شده.

خرید ملک در آلانیا به صورت نقدی و اقساطی خرید ملک در آلانیا به صورت نقدی و اقساطی

این شهر با بیش از 300 روز آفتابی در طول سال و مناظر دیدنی و قلعه ای که قدمت آن به قرن 12 میلادی می رسد، به لطف طبعیت بکرو آب و هوای لذت بخش درصد زیادی از گردشگران ترکیه را به خود جذب می کند. به ویژه پس از احداث فرودگاه جدید در منطقه قاضی پاشا که مشکل تردد و مسیر طولانی به آلانیا را حل کرده است .

امروزه خرید و فروش املاک و سرمایه گذاری در آلانیا افزایش یافته و این شهر به طور مداوم رو به رشد است که انتظار می رود با ادامه این روند به یکی از شهرهای بزرگ و توریستی ترکیه مانند آنتالیا تبدیل شود.
روی هم رفته قیمت ملک در آلانیا نسبت به سایر شهرهای ترکیه مناسب تر است، خصوصا در مجتمع های مسکونی که با هدف گذران تعطیلات و زندگی روزمره با امکانات اقامتی و تفریحی عالی ساخته شده اند. و در اطراف آنها مراکز آموزشی با کیفیت، بیمارستان و مراکز خرید وجود دارد.
دید دریا و جنگل عمدتا تعیین کننده قیمت آپارتمان در آلانیا است اما در آلانیا این ویژگی بدون آنکه بر روی قیمت تاثیری داشته باشد تقریبا در تمام آپارتمان ها به چشم می خورد. اکثر آپارتمانها و ویلاهای فروشی موجود در آلانیا به امکاناتی نظیر استخر شنا، باشگاه ورزشی و زمین بازی کودکان مجهز هستند.

املاک در آلانیا املاک در آلانیا

خرید آپارتمان در آلانیای ترکیه به صورت مبله و خرید ملک در آلانیا بدون اشیاء امکان پذیر است.
دلیل متمایز بودن آلانیا نسبت به دیگر شهرهای ترکیه، واقع شدن آپارتمان شما در شعاع 10 کیلومتری از ساحل، کوه، رود و مرکز شهر است. همچنین فاصله شما تا فرودگاه بین المللی قاضی پاشا فقط 30 کیلومتر است. در فصل تابستان، می توانید از آفتاب گرفتن در ساحل و در زمستان 20 کیلومتر آن طرف تر از شهر از اسکی کردن بر روی برفها لذت ببرید

خرید ملک در آلانیا ترکیه واقع در سواحل زیبای مدیترانه مقصدی برای تعداد فراوانی از سرمایه گذاران ملکی دنیا می باشد، ملیت های انگلیس، روس، اروپا و خاورمیانه در آلانیا خانه دارند و برخی ملک خود را اجاره داده و یا اقامت دائم در این منطقه دارند. خریداری ملک آلانیا سابقه طولانی داشته و طبق آمار از سال 2015 تا 2017 بیش از 36 هزار خانه نو و پیش فروش در آلانیا معامله شده است. برخی از مالکان ترک و برخی دیگر خارجیانی هستند که در آلانیا ملک خریداری نموده اند.خرید ملک در آلانیا سابقه و آمار بسیار خوبی دارد که شامل انواع خانه های باغدار، آپارتمان و ویلا، خانه های لوکس با استخر، پنت هاوس و دوبلکس می باشد. با وجود فرودگاه Gazipasa آلانیا تبدیل به مقصد گردشگری و هم بازار سرمایه گذاری ملکی شده.

در دهه اخیر بازار خرید و فروش ملک در آلانیا در کل ترکیه مطرح بوده که البته از زیرساخت ها و جاده های ارتباطی خوبی هم برخوردار است. آلانیا متعلق به شهر آنتالیا است که در 134 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده و با شبکه حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی دسترسی آسانی به دیگر شهرهای ترکیه و دیگر کشورها دارد.

در آلانیا می توان انواع ملک مسکونی، تجاری، زمین، دفتر کار در اندازه و متراژهای گوناگون خریداری نمود که همگی دارای استانداردهای بالایی هستند که البته باید گفت آلانیا در تابستان و پاییز همواره توریست و مسافر دارد علاوه بر آن خریداری انواع ملک در آلانیا چنانچه با رعایت نکات حقوقی خرید ملک و سرمایه گذاری خارجی باشد می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

انواع آپارتمان در آلانیا

این آپارتمان‌ها در شکل‌های متنوعی به صاحبان آینده‌شان عرضه می‌شود، خانه‌های استودیو در متراژهای مختلف با حداقل فضا که فرصتی برای نمایش یک طراحی عالی را فراهم می‌کند. آپارتمان‌های یک‌خوابه با آشپزخانه، اتاق نشیمن، حمام و یک اتاق‌خواب با متراژی در حدود 50 تا 60 مترمربع. علاوه بر این موارد می‌تواند شامل یک بالکن نیز باشند.

آپارتمان‌های دوخوابه که متراژی در حدود 80 تا 120 مترمربع دارند. آن‌ها در مجتمع‌هایی واقع شده‌اند که ساکنانش دسترسی به استخر مشترک، فضایی برای استراحت و اسپا دارند. مساحت آپارتمان‌های سه‌خوابه از 100 تا 220 مترمربع متغیر است.

خانه‌های دوبلکس، آپارتمان‌های دوطبقه‌ای است که بیشتر برای خانواده‌های بزرگ مناسب است. این نوع آپارتمان‌ها دارای فضایی بزرگ شامل اتاق‌های نشیمن، آشپزخانه، بالکن و تراس هستند. هنگام برنامه‌ریزی برای خرید املاک و مستغلات در یک شهر ساحلی، شما نه‌تنها باید بر بودجه و خواسته‌های خود اهمیت بدهید، بلکه باید به ناحیه‌ای که آن خانه در آن واقع شده نیز توجه کنید.

لازم به ذکر است که سرمایه گذاری و املاک در آلانیا آشنایی لازم میخواهد که مشاورین بیتا اینوست در اختیار شما قرار میدهند.

خرید ملک در محله های مختلف آلانیا

هر یک از مناطق و محله های آلانیا، در نوع خود جالب‌ توجه بوده و به شما امکان انتخاب بهترین‌ها را با در نظر گرفتن شرایطتان می‌دهد. املاک و مستغلات در محموتلار به شکلی خاص حائز اهمیت هستند؛ درواقع مزیت این منطقه در این موضوع نهفته است که ارتفاع ساختمان‌ها در اینجا محدودیتی ندارد؛

به‌طوری‌که خرید آپارتمان موردنظر شما هم به شکل خانه‌ای کوچک و هم در آسمان‌خراشی مدرن امکان‌پذیر است. مناظر زیبای کوهستانی، سکوت، سواحل مناسب و تعدد مکان‌های تفریحی از عواملی هستند که در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یک ملک در شهری ساحلی می‌توانند تعیین‌کننده باشند.

برای کسانی که مایل به خرید آپارتمان در مرکز آلانیا هستند، آشنایی با منطقه‌ی داملاتاش (Damlatas) امری اجتناب‌پذیر است. خرید ملک در این منطقه، فرصتی عالی برای لذت بردن توأم از تمام مزایای بخش مرکزی شهر و ماندن در کنار طبیعت را فراهم می‌آورد.

سرمایه گذاران بومی و خارجی یک دلیل ساده برای تمایل به سرمایه گذاری در آلانیا و املاک در آلانیا دارند: این شهر آماده تبدیل شدن به یک دارایی بزرگ در ترکیه است.

خرید ملک در محله های مختلف آلانیاخرید ملک در محله های مختلف آلانیا

مزایای زندگی در آلانیا

شهر آلانیا در امتداد ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است. کوههای توروس از این منطقه همچون محافظی با بافت منحصر به فرد خود ، آب و هوای این منطقه خاص و لذت بخش می نماید. خورشید 330 روز در سال بر سواحل زیبا و تمیز مدیترانه میدرخشد و این نیز یکی از دلایل اصلی مهاجرت و یا انتخاب آلانیا به عنوان مقصد تعطیلات توسط گرشگران خارجی است. اما موارد یاد شده تنها دلیل انتخاب آلانیا بعنوان مقصد مهاجرت و یا محل زندگی نیست، پس چه چیز دیگری میتواند سبب مهاجرت به این شهر گردد؟

آلانیا یک شهر پر جنب و جوش

اگرچه این شهر یک استراحتگاه است ، اما زندگی پر جنب و جوش آن با پایان فصل پایان نمی یابد. در زمستان ، تمام مغازه ها ، کافه ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها و همه چیزهایی که زندگی ما را راحت تر می کنند باز هستند. به همین دلیل بسیاری از مردم آپارتمان و ویلا را در آلانیا نه فقط برای تعطیلات بلکه برای مهاجرت به این شهر نیز خریداری می کنند.

چند زبانه بودن مردم آلانیا

لازم نیست نگران مشکل زبان در این منطقه باشید. مردم محلی چند زبانه واقعی هستند. آنها به انگلیسی ، آلمانی ، هلندی ، فارسی ، روسی و سایر زبانها صحبت می کنند. و حتی اگر با فردی محلی روبرو شوید که به هیچ زبان خارجی صحبت نمی کند ، که بسیار نادر است ، کسی را پیدا می کند که می تواند به شما کمک کند.

آلانیا یک شهر در حال توسعه

شهر به طور مداوم در حال توسعه است: پارک های جدید ساخته می شود ، مدارس و بیمارستان ها افتتاح می گردد ، سواحل در حال بهبود است و غیره. شهردار شهر ، مانند همه ساکنان دیگر شهر ، به آلانیا توجه زیادی دارد و از آن مراقبت می کند. در سال 2018 ، او لقب بهترین شهردار ترکیه از آن خود کرد.
این منطقه بسیار با محیط زیست سازگار است. هیچ صنایع بزرگ مضری در مجاورت آن وجود ندارد. فقط دریا، مزارع موز، رودخانه ها، کوه و جنگل های درخت کاج با شکوه وجود دارد.

هزینه کم زندگی در آلانیا

مزیت دیگر هزینه نسبتاً کم زندگی در آلانیا است. همیشه سبزیجات و میوه های تازه ارزان تر از اکثر کشورهای اروپایی هستند. هزینه خرید املاک پایین و همچنین خدمات مختلف کاملا مقرون به صرفه است.
برای بسیاری از مردم ، آلانیا مکانی رویایی است که به عنوان مقصدی برای تعطیلات و همچنین مکانی برای زندگی مناسب است.

بازار املاک در آلانیا و مستغلات: خرید ملک در دست ساخت

اگر پروژه ای در حال ساخت باشد ، می توانید حتی در خرید آپارتمان و عقد قرارداد نیز پول بیشتری پس انداز کنید. اینگونه معاملات در بین خریداران بسیار مورد استقبال قراردارد، زیرا واقعاً سودآور هستند. کسانی که قصد خرید ملک در یک پروژه در حال انجام را دارند باید بدانند که:

پروژه های ناتمام یا معلق در بازار ساخت و ساز در آلانیا بسیار نادر است. اگر شرکت سازنده مناسب را انتخاب کنید ، از چنین مشکلاتی جلوگیری می کنید. با انتخاب بیتا اینوست، اطمینان حاصل خواهید كرد كه املاک شما طبق برنامه ارائه شده و به موقع به شما تحویل خواهد شد.
بیتا اینوست به شما کمک می کند گزینه ای را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با نیاز ها و بودجه شما باشد و شفافیت قانونی یک معامله را برای شما تضمین کند.
با خرید ملک در دست ساخت ، یک طرح اقساط ویژه برای دوره ساخت به شما پیشنهاد میشود.
با کمک مشاورین بیتا اینوست آلانیا می توانید مطمئن باشید که خرید ملک در حال ساخت در ترکیه روان و سریع پیش خواهد رفت. علاوه بر این ، شما میتوانید تا 30 درصد در خرید ملک پس انداز کنید.

بازار املاک در آلانیا و مستغلات: خرید ملک در دست ساختبازار املاک در آلانیا و مستغلات: خرید ملک در دست ساخت

خرید ملک در آلانیا

خرید یک آپارتمان در آلانیا، خانه ساحلی یا هر نوع ملکی در آلانیا، سرمایه‌گذاری‌ای سودآوری به‌حساب می‌آید.

از این املاک می‌توان به‌عنوان یک خانه دائمی یا خانه‌ای برای گذراندن تعطیلات و همچنین اجاره دادن به کسانی که برای استراحت به مناطق معروف ترکیه می‌آیند استفاده کرد.

املاک ارزان‌قیمت ارائه‌شده توسط شرکت‌های ساخت‌وساز در شهر، شامل پروژه‌های تجاری و مسکونی در ابعاد و طرح‌های مختلف است.

دفاتر اداری و مغازه‌ها امکان تجارت و بیزینس را برای شما فراهم می‌آورند. استانداردهای کیفیتی بالا و ویژگی‌های مدرن، الزامات اصلی طراحی ساختمان‌ها را تشکیل می‌دهند.

خرید زمین در آلانیا

خرید زمین در آلانیا یک سرمایه گذاری کاملا مطمئن بشمار می‌آید. ارزش زمین در ترکیه رشد بالایی دارد و پول شما نه تنها بی ارزش نخواهد بود بلکه سود بسیار قابل توجهی را در صورت فروش برای شما در آینده به دنبال خواهد داشت.

مشاوران ما در موارد مربوط به خرید آپارتمان در آلانیا ، خرید ملک در آلانیا ، خرید خانه ارزان در آلانیا ، آپارتمان فروشی ارزان در آلانیا و املاک در آلانیا شما را یاری خواهند داد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 145
  • کدهای اختصاصی